Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~unkle | użytkownik

imię i nazwiskoun cool adres zarejestrowany08.12.2005 @01:44:52 ostatnio na stronie13.01.2016 @23:36:07



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty51 komentarze328 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~szon    30.08.2007 @21:02:04
tez dzieki
~dezmak    30.08.2007 @20:44:28
nie dziękuj tylko oceniaj
pozdrawiam
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył...
~Soniaa    12.07.2007 @23:22:08
To akurat panienki z Izraela!
~Soniaa    12.07.2007 @23:05:32
Na zamku w Szczecinie!Festiwal Artystow Ulicy
~owca08    12.07.2007 @23:01:13
dziękuję
~507233125    08.07.2007 @23:12:45
ciekawa galeria zapraszam do siebie
_______
Nie dziękuj oceniaj!!!!
Zapraszam do oceniania moich zdjęć
http://www.picasaweb.google.com/zadorapiotr
http://www.photoblog.pl/jamajka25
~snowwhite    25.06.2006 @19:18:34
bo walnąłeś robakowi fleszem centralnie w łep, przez co głowa jest prześwietlona a reszta niedoświetlona. kolory straciły swoją naturalność a scenografia nie pasuje do tematu.
~Jagienka    28.05.2006 @23:26:38
dzieki.
zawsze chciałam byc kreatywna ^_^ czy jakos tak :P
_______

Na wszystkie cztery strony
ten świat popierdolony
~likantrop    12.05.2006 @23:33:22
narzady kopulacyjne na nogoglaszczkach, tz.: bulbusy
_______
Madness is the gift, that has been given to me


born to be wild

~musak    27.04.2006 @12:17:36
dobra nie mow mi juz o fotografowaniu bo ja nie wiem co to tripod, pierscienie (o ktorych tak glosno :D) i wogole :D
hehe.. praca ladna i ch.** ! :D
Elo JoŁ !~~
_______
R.I.P.
~musak    27.04.2006 @03:40:56
a jak by to pomniejszyc ziom ? nie bylo by tylu szumow
chyba... nie znam sie :D
Peace ! :D
_______
R.I.P.
~musak    27.04.2006 @02:34:07
dzieki dzieki... forma mi ostatnio spada, musze potrenowac :P
_______
R.I.P.
^EssiDaven    08.04.2006 @10:53:16
hmm ....
no moze nie wypić
bo by Ci 3 nogi i czułki wyrosły
ale pozaciągać sie owszem

nie, no powaznie
kiedyś mnie zmuliło fiksatywą
oczywiscie
przypadkiem ;]
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
^EssiDaven    07.04.2006 @22:18:26
wbijaj do sklepu plastycznego bejbe
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
^EssiDaven    07.04.2006 @21:06:26
dziekuje, nazwajem


zaciągam się fiksatywą, działa
_______
szukam pracy i mieszkania we wro . przygarnij kropka.
+lisa    02.04.2006 @01:37:32
no to śmiało
+lisa    02.04.2006 @01:32:06
czyżbyś też chciał się przytulić, robaczku?
~claw    02.04.2006 @01:14:07
take dziekuje :P
_______
"to, czym jesteś, jest tym, coś uczynił; to czym będziesz, jest tym, co teraz czynisz"
Budda
~claw    02.04.2006 @01:07:56
nie ma sprawy zapraszam do mnie
_______
"to, czym jesteś, jest tym, coś uczynił; to czym będziesz, jest tym, co teraz czynisz"
Budda
+sebastianskrobol    25.03.2006 @02:40:14
senk ju...
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~mkroot    25.03.2006 @01:58:19
dzięki pozdrawiam
~puss    24.03.2006 @08:15:12
aaaaaaaaaaaa, ktoś zna tą piosenkę, super
_______
"L'enfer, c'est les autres"
J.P. Sartre
~pjeseczek    19.03.2006 @02:46:11
no wreszcie jakis "nie-whiner", pozdrawiam :D
+sebastianskrobol    17.03.2006 @20:25:54
rodzaj gry to niewiem nawet...
dotałemopis i tyle..;]
ale chyba jakis erpeg...fantasy taki jakis...
dzieki za komenta;]
_______
eble eble...
http://mushroom-mots.blogspot.com/
eble... blog......eble
~ElGato    17.03.2006 @17:57:49
Dzięki. to sie ceni.
Teraz dostaniesz oficjalny atest Szacun Składu i możesz smigać.
El Gato kłania się.
_______
Ch*j ze sztuką.
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt